Izvor: RTV
KIKINDA – Nakon prvobitnog talasa preteranih kupovina i stvaranja zaliha, građani su se, po svemu sudeći privikli na novonastalu situaciju izazvanu opasnošću od širenja korona virusa. Snabdevenost trgovina prehrambene robe u Kikindi je dobra, a apoteke stužu maske, rukavice, sredstva za dezinfekciju. Čini se da su Kikinđani, u najvećoj meri, svesni neophodnosti poštovanja mera i sopstvene odgovornost.
Pred kikindskim trgovinama prehrambene robe građani disciplinovano čekaju u redu, poštujući sve mere zaštite – od propisane udaljenosti, do obaveznih maski i rukavica. Snabdevensot je dobra, a čini se da je ovih dana najtraženiji artikal – kvasac. Kupuje se ono najpotrebnije, bez stvaranja velikih zaliha.
Shodno vanrednim okolnostima i opasnosti širenja epidemije korona virusa, a na inicijativu rsornog Ministarstva, kancelarija kikindskog Regionalnog savetovališta za zaštitu potrošača ne radi direktno sa građanima. Ipak, prate se sva događanja na terenu, rad i snabdevenost trgovinskih objekata i moguća kršenja potrošačkih prava:
„Generalnom ona prva kriza je prošla, kada su ljudi, poneseni panikom pohrlili u prodavnice, snabdeli se. Svedoci smo da je snabdevanje u našem gradu ide normalnim tokovima“, kaže Darko Cvijan iz UPOK.
Kršenja prava potrošača, bar prema dosadašnjim informacijama UPOK-a, na sreću nije bilo:
„Velikih primedbi potrošača nismo imali. Doduše, javio nam se jedan potrošač kojem nije bilo dozvoljeno da uđe u prodavnicu bez zaštitne opreme, što je sasvim razumljivo. Svbi smo mi ljudi, imamo svoje strahove, svoje portodice, gledamo ih zaštitimo u najboljoj mogućoj meri“, potvrdio je Cvijan.
Kako naglašavaju u Regionalnom savetovalištu za zaštitu potrošača u Kikindi, sve primedbe, konkretne probleme i pitanja potrošači mogu uputiti na mejl: upok.org@gmail.com, ili putem telefona, na broj 069/5339510, svakog radnog dana u periodu od 9 do 17 sati.